Jul 21, 2010

air mata murah

air mata kan sgt free, so leh mbazir bile mase ko nak,,

mata aku sgt la pemurah mbuang air begitu sahaja, tanpa aku paham kenapa.

mata sy pemurah bile:
  • tgk video org lain tgh akad nikah blatarbelakangkan lagu sgt syahdu
  • nengok org menang pertandingan lumba lari pon, mata aku b'air2(part ni aku sgt tak paham)
  • nengok drama/movie yg berunsur sukan cm cte The Rock blakon men futball tu, once team dia menang, segera mata aku b'air..(sgt tak paham jugak)
  • cite drama sadis,of course
  • bile tkenangkan arwah mak sy

3 comments:

  1. no 3 tu sama ngan aku...hahahaha...
    bak alamat...nak pos kad...
    or ko nak jumpa aku minta sign??
    sign aku tgh laku lagi nih...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahah..ape kes air mata murah gak wehh..
    aa..xsempat jmpe ko aitu,so aku da mintak ngn pesuruhjaya sumpah..woh..abeh duit..
    nnt memerlukan sign mahal ko tu lg, aku roger..

    alamat, nnt aku emel kan

    ReplyDelete