Nov 11, 2010

product review

setelah berbulan2 kipas kt umah dipasang, maka boleh la nk wat review di sini..

de 2 jenis je kipas kt umah aku. Harga leh refer sini

-KDK 5 blade










-Deka yg regenye 145,,xigt model pe..

KDK, both letak kt ruang bawah..
if dok bwh kipas ni, sjuk nye leh tahan..xtau la mmg performance bgus or sbb ruang bawah tu still kosong lg,so byk angin..

Deka, 1 kt ruang tv kt atas, 1 lg lam master bedroom.
mlm2,,if tdo tak berselimut pon takpe..rs cm angin panas je d putarkan..hohhh..panas!! if bukak tingkap, then br la leh tdo ngn aman..klu psg speed no 1, seolah2 cm xpayah psg kipas la..hahah

so entah le..mls nk pk sama ada mmg kipas pnye performance/jename atau faktor2 lain yg myumbang pd kebagusan kipas..
sbb salunye, kt tingkat atas, mmg pns sket kan? so if ltk KDK kt atas, ntah2 mmg panas jugak, tidak la dpt ku pastikan..

tp aku rs, klu tdo bwh kipas KDK mlm2, mau mengerengkot(?) aku tdo cm gaya udang

2 comments:

  1. aku guna kipas alpha dalam bilik.. lagi sejuk dari KDK kat ruang tamu aku..

    ReplyDelete
  2. oww..ye ke..nk bli alpha gak (dah la cantek kan), tp kedai aku g tu xde alpha yg aku nk..mybe leh la kot ganti kipas DEKA yg da kojol pas 6 bulan gune tuhh..

    ReplyDelete