Apr 11, 2010

PTD exam berakhir d tol

yup..hanye d tol..

nk kate slh kami ke sbb smpai d exit upm @ 8.15am??
klu ikotkan, dah awl gile da tu smpai,
exam kol9..
smpt sgt nk smpai b4 9 if aku kt exit upm @ 8.15 kan??

tp jam masyaAllah,sgt trokk!!
dr exit upm tu nk ke tol, 2 jam beb!!!
exactly at 10am, ktorg br baya tol UPM..pas tol tu pon, sgt trok jam nye nk ke upm,
so decided to take 'exam' at alamanda jekk..

xrase pressure sgt sbb aku pon xsmpt nk studi
bace 2-3 lai jek dr buku tu
yg lain, mmg xbaca dahh

aku tatau la either it is only us, or ade org lain lg yg xdpt g exam
sbb kt FB, xde pon sesape luah prasaan sbb xdpt g exam

tp mase dok buang mase 2jam dlm kete tu, ade jugakla kete yg u turn,
tgk gaya pkai smart2, chantek2,so myb diorg pon nk g exam, tp tgk jam dah kol9, konfem da xleh nk msok exam.

aku smpai skg pon tatau la pe yg sbb kan jam trok gile
xde parking kah?
or ade accident kah?
or ape2 lah
tatau la

so , exam sy berakhir dlm kete sahaja..
baik sy tdo d rumah,lg bgos!

1 comment:

  1. kalau ikut hari biasa mmg ko akan smpt smpi in time klu ko smpi exit UPM kul 8.15am...tapi hari itu bukan hari biasa..hari peperiksaan memasuki perkhidmatan awam dan yang amik exam tu pun bukannya 2-3 orang jer...so, yes mmg salah korang...huhuhu...jgn marah...aku just ikhlas jer..hehehe...

    takpe...tunggu next peluang yer...and gud luck with that...=)

    ReplyDelete