Jun 12, 2010

bull + y

baca blog ex-senior aku,,dia baek..dia cte cane trok dia kene buli zmn skolah..time dia kene buli tu,aku xwujud lg kt skolah tu

bile dia cte hal buli tu, tros otak aku cr balik memory-card yg tsumbat lam otak yg d labelkan sbg "trash" kt memory card tu..recycle bin otak aku ni xbfungsi gamaknye..still menyimpan bnda2 yg aku xnk igt tu..

aku kene xtrok pon, tp bile imbas2 then br la aku prasan" oww..itu d kire buli rupenye"..haha..nmpk sgt aku sgt naif kan?? tp time tu benci sgt mbara la lam jiwa..klu boleh, bia la ade dorm utk same2 umor jek, xyah mingle ngn org2 hati+mulut busuk cmtu ,, n hal2 cmtu lah buatkan aku suke spend mase kt kelas eventhough hr itu ialah sabtu ahad..aku rela pkai tdung, bju kurung, bjalan ke sekolah, duduk lam kelas during WEEKEND...mungkin ade senior igt aku ske spent time kt klas sbb nk dating..hello..aku bukan cm korang ekk..

then bile aku f5, org kate tu la time utk revenge!! tp bile ade chance (esp mase sesi f1 kene amek signature dak f5), aku hnye blaku kejam kt sorg budak je..tu pon sbb sume kwn2 aku mmg da pakat nk kene kan dak kurang ajar itu..haha..ni antara yg aku igt:

aku yg baek : akak nk jadi org las sign paper ni b4 awk anta
budak itu : akakX da cop nk jd org las la kak
aku yg keras ati : ade aku pduli,,,awk wat la cane pon, akak nk jd last person gak

the nite utk dak2 ni anta kertas yg pnoh ngn signature tu kan, (diorg kene submit b4 12am),balik je prep lam kol 11 lebey, aku tros panjat katil,aku buat2 tdo..then few minutes b4 12am, ade dak dorm kejut kan aku.
"k.linie, de dak nk mek signature akak"
"akak nk tdo la( sngaja kuatkan suara sbb aku tahu dak tu dgr dr pintu dorm aku)"
"dia kate akak la yg lass skali,,"
"yelah2"

dak tu dtg approach aku,
aku yg xngantuk pon sbenanye, belek2 kertas tu then aku nmpk ade 1 lg ruang kawan aku lom sign

"aii..mnipu ke..???bkn akk da pesan ke akak nk jd las skali?"
"tp kak, akak X dah cop dlu"
" awk ckp la pape pon kt akak X tu, akak nk jd las jugak,(smbil aku bg kertas kt dia then aku tros baring mbontoti dak tu"
"k.linie, tlg la..sy kene anta b4 kol 12,,akak X da ckp, dia nk jd last jugak"
dlm hati aku ,"ade aku pduli??"xkan sesenang itu aku nk bg ko lepas kan??

at las, aku xla kejam pon, aku sign jugak..see,,i'm not that jahat pon..

n aku rs aku xpenah pon harsh kt dak2 junior spt mbuli..marah tu salu la esp dak2 dorm aku yg agak nakal n kdg2 aku rs aku mcm di pijak2 oleh mereka (see,,aku sgt baek kan,smpai junior leh main2kan senior)..
and aku maseh igt aku campak slipar dak dorm aku sbb dia xsusun leklok, dr tgkt 2 ke ground floor okehh..haha..tulah, aku da sound byk kali, korg jgn igt aku leh d pijak yekk..heheheh

aku xde la pksa dak junior g kantin time weekend sebab semata2 nk isik prot aku walaupon mereke x niat pon nk p kantin,
mereka yg m'offer diri, adala " k.linie xnk kem pape, sy nk p kantin ni (time tu kantin ade kopok lekor sdp) ,

aku xpenah pon soh dak2 junior tapaukan makanan dr dwn mkn walau bontot aku berat nk p dewan makan

dan aku sgt tak pernah soh dak junior jln itik,lompat katak, memekak2 bia 1 asrama dgr semata2 mereka nk kan signature aku..

evrytime pk hal MEMbuli, aku penat pk, ade x aku buli budak..xde lak lam memory-card otak aku..
mungkin junior kene btau, then aku br leh recall kot..

bab DIbuli pon, ade lg la sket2 yg still lekat..bia lah..asal mereka bahagia..

conclusion : again, im not that jahat mcm korang (korg=mereka yg penah buli aku)
smpai skg, aku xnmpk pe best nye wat dajal kt org cmtu..if anak korg kene cmtu, korg leh terima??

No comments:

Post a Comment