Mar 19, 2010

p.e.r.f.e.c.t.i.o.n.i.s.t

itulah sy
sume menda nk kene ade br sy puas ati.

zmn blaja, sume alat tulis WAJIB lengkap.
gunting, psau, psau pnye spare,paper clip, highilghter, fail yg tsusun,sume2 lah yg ade kt kdai

bile kawen..
haa..brg dapo lak jd tmpt curahan perasaan..
nk yg lawo2 aje..
bekas garam gule,xmo yg 'asal ade'...haha
set pinggan mangkuk xstat msok list lg niehh..
tu xkire lg brg letrik kt dapo..
klu buleh, nk sume ade..
tp seb baik half of them adalah hadiah kawen,jimat la sket. :thanx utk yg mberi & memahami:

ni stil tergedik2 klu nmpk kedai letrik
sbb de 1 brg aku nk sgt, tp x terbeli
TOASTER
ade 2 adiah toaster time kawen dulu
since it was made in M,
maka,sume da hangit, short circuit, hanco..

td pon smpt lg survey..padahal aitu dah g dah tmpt tu,tgk2 brg
sungguh aku xphm ngn azlinie sorg ni

aku rs aku da inherit prangai arwah mak aku dah ni
slagi xdpt pe aku nk, slagi tu lah aku g cuci mata smpai tiba waktunye, i GRAB it..ahah..

errkk..
toaster ke oven??
oven ke toaster??

suami sy ptt bsyukur sbb sy sgt ade otak..beli bile ade duit SAHAJA..hehe :yelah tu kan:
and, bli yg penting2 je dlu..

nota kaki :
perfectionist pon, still rational la kan..
ini bukan ikot kemahuan, ini keperluan
sbb sy xbape nk mkn roti yg x d bakar
so, toaster is a must,ok..
hint utk suami sy

No comments:

Post a Comment