Feb 16, 2010

the dream

dun feel like jotting sumthg..tp since tgh chat jap,so,alang2 tulih la walau xde ayat blegar lam otak

las nite,tdo sorg2..lonely la kt umah..benda biase tuhh..
siap bukak tgkp kt blkg katil, nk bg udara sjuk msok(padahal nk wat persediaan,sng nk jerit if anythg happen).

so mmpi mcm2 la smpai 1 part,aku mmpi adek aku ketuk pintu dum dum dumm...
mata aku tbukak n aku diam,xtgk pon arah pintu..
aku sorg2,watpe adek aku nk ade ketuk pintu lak.
aku diam lg..smbil pluk bantal,dan pegang hanfon siap2.xde bunyi plik2,kecuali belt menghentam pintu..
so aku sambung tdo
tu je cite nye
xde pe pon
haahah..
bunyi lam mmpi tbwak2 bile aku bukak mate.tu yg igt de org ketuk pntu blik aku.

tp dream yg scary mary ialah pabila dream itu jd 'dejavu'.
aku da biase sgt ngn situation tu..
mlm ni mmpi,sok bnda tu jd.
tu yg kdg2 klu mmpi mrepek,sedar je pg2 tros doa moga2 bnda tu xjd.
bnda yg akan jd tu xsemestinye jd kt aku,mostly pe yg akan aku tgk/dgr/lihat/baca keesokannye or mase2 akan dtg.

cth: mmpi sebut pkataan extravaganza. so baca paper sok, ade pkataan tu lam paper. cth cmgtu la. but below ni,mane yg aku igt.real one:

cerita 1:
mmpi aku dpt collection stamp yg cantik dan byk.
sok nye, aku tgk cte AC, angkasawan Dr.Faiz (faiz kan name dia?) bwk koleksi stem utk hadiah garaj AC.

cerita 2:
aku dah lame xcontact kwn aku sorg ni..tp aku tahu dia nk kawen.
pstu aku mmpi dia sanding.tema purple.
aku xtnye la minah tu nnt wed dia tema pe.sbb mmg jarang pon contact.nnt wed dia, g n tgk jelah..

smpai mase,aku g wedding dia,ape yg aku nmpk??
ye..plamin purple,dan juge pengantin in purple.otak aku cm freeze jap..
rsau ngn keadaan diri yg asek berdejavu ni.

cerita 3:
actress: kwn yg same jugak.
mase: setelah beberapa bulan dia kawen.
and aku still xde tepon/msg dia after wedding tu.
aku mmpi dia dah deliver baby.tgh lam pantang.
bangun sok pg,aku pk jap,rsnye xde dgr cte lg minah tu pegnen.xkan da branak kot.

so aku msg dia,tnye ko da peknen ke lom
jwpnnye: a'ah..br jek..br bape mggu..

ok..ckp la tu cth2nye..
scary tak klu jd aku? lg scary bile altantuya dtg lam mmpi aku n btau sumthg.hah.
utk sdpkan ati,aku andaikan bahawa aku mmpi tu sbb ptg tu aku lalu kt area dia kne bunuh n aku dok sbut psl dia siang tu.

salu nye pe yg kte pk or sebut b4 tdo,akan msok lam mmpi kan?
so,based on that assumption, maka, sesi altantuya jumpe aku lam mmpi tu leh diabaikan.=)

No comments:

Post a Comment